~ Hej alla glada :D

Nu är jag i det danska landet ;)
Men åker hem till det svenska landet imån igen.
Hahha sitter vid en data på hotellet, och här har dom sånna här roliga bokstäver som : ø & æ
Haha, det tkt jag var kul !

Hinner verkligen inte blogga på sommaren, men sen till hösten kommer jag antagligen bli bättre på det igen!
Men ska försöka blogga oftare även på sommaren.
Bra va?

Imån ska vi till H.C. Andersens hus och undersöka lite där och sen ska vi hem. Och i helgen skulle jag kanske träffa nårra roliga personer, och på måndag åker vi till Kalmar tills fredag och sen åker vi till släktingar näst nästa vecka tror jag? :)
Känns som om skolan börjar vikken sekund som helst, och det gör den oxå ! Sommarlovet har gått jättefort! (Hittills iaf)

Ne nu ska jag gå upp på rummet snart igen tror jag, har suttit här en bra stund ;p Men det blev ett helt OK långt inlägg denna gången iallafall.

Hejjdå alla glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0