~ Sommarens bilder

Nu har jag laddat upp bilder nån timme x)
Jag vet inte hur många det blev riktigt, men det märker man!
Bilder från hela sommaren ^^
(Har hittat USB-sladden så det är mobil bilder)
Mitt rum :)
Jag & Lovisa
Scenen i Strömbergshyttan där vi visade upp "Jakten på Tors hammare"
Jag som åker sparcykel på lekplatsen :)
Jag & Alice leker lite :D
Bild från Friends! Hahahahha :D
Min data
Jag ^^
Mammas stjärnvinster + mina gosedjur som jag vann :D
Jag hade tråkigt på väg hem från Danmark så jag sminkade mig !
Söta Gosan sover breviid min tavla i soffan :)
Jag & Elvis på midsommarafton
Min mobiil ^^
Nu kom de lite bilder iaf, orkar inte ladda upp mer nu!
Ska bli bättre med bilderna nu när jag hittat sladden^^
Hejjsvejs :*

Kommentarer
Postat av: Aliiice

Bilden på mig var ju sjukt säääxiiig ;d (H)

hahahha

och bilden över den är jag fotograf ;pp

Friendsbilden är ju bäääst xD hahahha <3

2010-07-31 @ 01:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0