~ Stan

Hej!
Hann inte skriva i helgen eftesom jag har varit med Lovisa lör-sön.
Igår åkte vi till min kära syster och då var vi bara hemma hos henne och spelade wii, åt & pratade typp :D
Idag så åkte pappa för att spela golf, och jag mamma & anna gick på stan.
Jag köpte : Pennor, block, pärm, suddigummi, pennvässare, solglasögon & en lite söt väska.
Så fikade vi oxå innan vi åkte tillbaka hem till anna. Nu löser anna & mamma korsord och jag ska spela lite mer wii.
Idag är det varmt! Iallafall här ;)
Det är +31.5 ute.
Idag på morgonen var det inte lika varmt, för egentligen skulle vi åka och bada, men eftersom vi trodde att det inte skulle bli så varmt idag så gick vi på stan ist..
Men vi ska åka och bada imån. Antagligen på Öland ^^

Nu ska jag spela My sims ;)

Ha de bra i värmen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0