~ Åhh !

Igår skrev jag ett jättelångt inlägg för en gångs skull, och när jag skulle publicera det så slutade internet funka! När jag klickade på "spara&publicera" så laddade det sen stod det "Webbsidan kan inte visas", åh vad arg jag blev.
Så funkade inte internet på hela kvällen. Så kunde inte blogga igår.
Men idag kan jag de ;)
Klockan ringde 05.30 idag ! Och jag trodde klockan var 06.30 så jag gick upp ? Usch usch usch !
Idag är det syslöjd på morgonen, och eftersom jag blev klar med min kudde så ska jag skriva utvärdering och sen ska jag göra pyjamasbyxor ^^ Men jag vet inte vilket färg de ska vara på dom, aya! Det märker man.
Nu ska jag göra lite frukost och byta om ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0