~ Billy The Kid

Ligger och kollar på Billy The Kid (2008 års teater i Strömbergshyttan) och jag ska snart sova.
Imån har vi sovmorgon till kvart i tio för gympan är inställd !
Så himla skönt, så sluta vi tidigt oså är det utvecklings på kvällen och sen ska jag skynda mig iväg til strömbergshyttan, men jag kommer komma lite sent, men aya !

Idag efter skolan åkte jag & Jennifer till sta o shoppade lite. Jag köpte svart nagellack & lösnaglar från h&m, glasögon, tofsar & spännen på BikBok & ett par öronhängen från gina. Sen tog jag bussen hem vid kvart i fem och packade och fixade mig och sen kom Fannys pappa & Fanny och hämtade mig så åkte vi till Strömbergshyttan och körde igenom första akten 2 ggr. Det gick jättebra :)

Nu ska jag koncentrera mig på Billy the kid (Fast jag var ju faktiskt med i den xD)  och så ska jag försöka sova, natti på er alla ^^


Jag för nån minut sen ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0