~ God morgon !

Nu lever jag igen.
Idag ska vi ju sim jag skrev igår så ska jag gå på stan med Anna idag ^^ Ska leta efter en skolavslutnings klänning, väljer mellan två st just nu. Men jag kanske hittar nån annan ?

Anna har inte vaknat ännu me  hon vaknar nog snart eftersom hon satte larmet på halv 10. Och klockan är ju det om 1½ minut, så jag kanske inte hinner skriva klart inlägget innan. Men det hinner jag nog. Jag vill inte shoppa egentligen eftersom jag sparar till en ny mobil, men jag kommer inte kunna köpa den på flera månader så jag kanske ska shoppa lite ändå ? Aya, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva .. Haha! ^^

Så jag ska ta och hitta på något annat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0