~ Herregud

Jag är redan trött, så ska lägga mig tidigt idag.

Jag och pappa kom hem typ 10 i 6, och när vi kom hem så hade min bok kommit ^^ (Tillsammans -tredje boken)
När jag och Anna var på stan så hittade vi skolavslutningsklänning ! Den är jättefin, eller jag tycker det iallafall :)
Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva .. Jag kollade klart på "The bounty hunter" på väg hem och lärde mig alla låtarna till "Jakten på Tors Hammare".

Nu ska jag kolla på tv;n.

Och jag har blivit laktos intolerant på den senaste tiden, haha jag tänkte om ni ville veta ?

Hejjjdå <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Klänningen är jättefin!

Hur går det med repetitionerna?

2010-05-18 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0