~ I'm back

Förlåt, jag har inte orkat skriva att jag hade blogg uppehåll (vilket ni antagligen fattat) men nu ska jag börja igen!
Idag var jag ju och dansade i Strömbergshyttan.
Mycket trevligt ^^
Vi kan nog de flesta danserna nu! Vi kan alla vi ska dansa i första akten!
Fanny tog även med kameran så här kommer lite bilder :)


Min lunch (pastasallad)


Slängde liite på marken :D


Jag tar en vattenpaus (Ida i bakgrunden)


Våra fötter! (Emma, Fanny & Jag)


På väg hem igen!


Alla (förutom Fanny,Ida B & Lisa)



Haha, jag är tjuriig :)


Jag ska sova nu , skola imån ju,
men jag ska verkligen försöka skriva imån på morgonen (om jag inte sover lite längre!)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hallo! Det är mästerfotografen som skriver! ;) Dom blev ju bra! ^^



Men du, nu har jag gort en blogg som du ville! Nu gör jag kanske lite reklam här! ''

Men jag länkar den i de där fältet du vet! ^^



Ses på lör! :)

2010-05-04 @ 14:49:10
URL: http://bloggdesigntipsaren.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sry! Skrev fel adress! xD Men nu blir det rätt! ;)



Good by!

2010-05-04 @ 14:50:37
URL: http://fannyssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0