~ Mat

Jag har inte ätit ännu ;o

Haha, men jag ska snart gå ner och ta något att äta snart, och sen ska jag kolla lite friends och sova. Det är Alice fel att jag inte har ätit eftersom vi har pratat i telen i nån timme , så jag har inte hunnit ^^

Känner verkligen inte  för att gå till skolan imån -.- Men jag tror att vi hade inställt e-val så jag slutar halv två :) Sen på kvällen är det teater (tror jag..) och sen läxor.

Fanny ska även hjälpa mig med min design här på bloggen, s den kommer att bli jättefin eftersom Fanny äger på att designa bloggar!

Det gick super på premiären i strömbergshyttan, och kul var det :) Och det jag inte kunde skriva i fredags var att jag, Alice & Emma var och köpte blommor, kort och en liten bok till Fanny på blomsterlandet eftersom vi var och kollade på hennes föreställning med hennes fame, och den var jättebra.

Nu ska jag äta ;)

See ya later ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0