~ Stockholm

Är i Stockholm ^^
Har verkluigen inte bloggat på jättelänge nu, men jag har helt enkelt inte orkat, ska kanske börja igen. Om jag kommer ihåg. Igår dansade jag med Teaterborgen, och det är fotografering på söndag oxå, spännande. För då kommer jag alltså få min kostym som jag ska ha, roligt roligt !

Jag ska ta och borsta tänderna nu, sen ska jag & min kära syster kolla på "The bounty hunter" med Jennifer Aniston.

Jag såg även Josefin Craaford på stan idag :D Trevligt trevligt ;)

Ska försöka blogga imån, jag oh pappa åker ju hem igen imårrn och innan dess ska jag gå på stan med Anna, men jag kanske hinner på morgonen eller när vi kommit hem ?

Hejjs !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra av dig! Hoppas ni har kul! Ses ikväll. Välkommen hem!!!

2010-05-14 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0