~ Syster

I natt ska min kära kära storasyster sova här ^^
Och imån ska hon komma och kolla på premiären av "Jakten på Tors hammare", wihi !

Vi ska först vara på speakers corner i stan klockan 11 och sen ska vi till strömbergshyttan och ha premiär, föreställningen börjar 15.00 och slutar nån gång mellan fem och halv sex.

Idag i skolan gjorde vi läsk på kemin, typ ingen tkt sin blev god? Men jag och Hanna tkt vår blev jättegod ^^
Så jag drack väldigt väldigt mkt så jag var helt flummig resten av dagen och sa att alla skulle komma och kolla på stan imån, vilket jag verkligen ångrar nu! Aya, sen så cyklade jag hem och tog det lugnt och vid fem åkte jag, Alice & Emma till blomsterlandet.. Mer tänker jag inte berätta om en viss person råkar läsa detta innan imån ^^

Men imån ska jag inte gå på premiärfesten, for the very first time. Jag vill inte helt enkelt. Jag ska gå på Fannys föreställning med hennes fame ist.

Nu kom min syster så nu ska vi sova!

Bilder ;)


Jag alldeles nyss


Jag alldeles nyss


Säng/Madrass :)


En bild av min syster :D

BYEBYE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0